"Groeien door te leren. Leren door te trainen. Trainen door te reflecteren."

“De Heemhoeve”
Postbus 95
7490 PX Ambt Delden
tel. 074 - 2569612
E-mail info@heemhoeve.nl

Ondernemersmanagement

kip met de gouden eieren

De kip met de gouden eieren

  • Heeft u regelmatig het gevoel dat u de klant meer wilt bieden dan u kunt omdat uw organisatie niet meewerkt?
  • Heeft u vaak van die veeleisende mensen aan de balie die nooit tevreden lijken te zijn?
  • Of vindt u dat u, klantvriendelijk als u bent, te veel toegeeft?  

Laten we het dan eens hebben over ‘De kip met de gouden eieren’!

Velen van u willen klantvriendelijk en klantgericht werken. Toch lijkt de klant dat niet altijd zo te ervaren. Omdat de afstemming tussen de afdelingen niet altijd soepel loopt en de klant dat merkt. Of omdat u toch echt net niet kunt leveren wat de klant vraagt. Een onduidelijke werkomgeving, productafbakening en rolverdeling zorgen vaak voor een hoge werkdruk waardoor u uw energie moet inzetten voor de ‘verkeerde’ dingen. Bedrijfsmatig werken speelt zo een belangrijke rol bij klantgericht werken. Naast andere aspecten zoals uw manier van werken, de cultuur en het afstemmen van de communicatie op de behoeften van de klant.

Na deze training kunt u feedback effectief inzetten voor de verbetering van uw producten en/of diensten. U bent in staat om verschillende communicatiestijlen bij verschillende situaties te herkennen en toe te passen. Binnen en buiten de organisatie. En met uw collega’s richt u uw organisatie zo klantgericht en ‘bedrijfsmatig’ in dat dit leidt tot een grotere tevredenheid bij klanten en medewerkers en een hogere effectiviteit van de inspanningen.

Doelgroep:
Individuele professionals in non-profit en profit organisaties die te maken hebben met klanten.

 Terug